JAM is een jong Amerikaans merk, gespecialiseerd in de productie van draagbare luidsprekers met Bluetooth. De onderneming wil muziekliefhebbers draadloos laten genieten zonder in te boeten op de geluidskwaliteit en toch betaalbaar blijven.
JAM is een jong Amerikaans merk, gespecialiseerd in de productie van draagbare luidsprekers met Bluetooth. De onderneming wil muziekliefhebbers draadloos laten genieten zonder in te boeten op de geluidskwaliteit en toch betaalbaar blijven.
In België en Frankrijk is de concurrentie op de markt van de draagbare luidsprekers met Bluetooth bijzonder sterk. Omdat JAM nog een jong merk is en amper gekend bij het publiek, is het een hele uitdaging om een plaats in deze sterk concurrentiële sector te veroveren.
Distec heeft op zijn goede relaties met bepaalde retailers gemikt en hen voorgesteld om een test te doen door de producten JAM in hun winkels aan te bieden.
Om het Amerikaanse merk van de concurrerende producten te onderscheiden, heeft Distec zijn troeven benadrukt:
Het team van Distect schrikt er niet voor terug om de producten van het gamma en het onderscheid met de concurrentie ter plaatse met de verkopers te bespreken.