Newa

NEWA 12_2014_tagline_BN.aiNewa is een krachtig verjongingsproduct. Uitgerust met een nieuwe technologie die door dermatologen werd ontwikkeld: 3DEEP Skin Science, stimuleert Newa de natuurlijke productie van collageen dat rimpels beperkt, de huid van het gelaat verstevigt en lift. De klinisch bewezen effecten zijn tweevoudig: onmiddellijk na de behandeling wordt de huid voller en steviger en na een maand behandeling zijn de rimpels zichtbaar verminderd en ziet het gelaat er jonger uit.

Newa is reeds een succes in Japan, Australië en Engeland, … en heeft een beroep gedaan op Distec om het merk op de Belgische, Franse, Luxemburgse en Nederlandse markten te lanceren.

Problematiek

Newa is een revolutie in termen van rimpelbestrijding. Het is het enige toestel voor thuisgebruik waarvan bewezen is dat het de natuurlijke productie van collageen stimuleert.

De sector van de preventie en behandeling van verouderingsverschijnselen is heel actief en kwalitatief dankzij luxemerken. Newa wil de bestaande producten niet vervangen, maar het aanbod verjongingsproducten aanvullen en vernieuwen.

Distec heeft de verdelers kunnen overtuigen van deze kans om hun categorie elektronische schoonheid uit te breiden en een nieuw merk met onweerlegbare troeven toe te voegen: klinisch bewezen, verbluffende resultaten, een professionele technologie die ter beschikking wordt gesteld van het grote publiek en een veilige, aangename en eenvoudige behandeling.

Oplossing

Distec heeft niet enkel belangrijke spelers uit de sector van de gespecialiseerde warenhuizen kunnen overtuigen, maar legt ook de laatste hand aan het akkoord met grote retailers uit de parfumsector.  De categorie elektronische schoonheid boomt en Distec heeft de kans kunnen grijpen om de waaier partners waarmee hij werkt, uit te breiden en aan te passen.

De opleiding van de verkoopteams en het feit dat alle verkopers het product kunnen testen, is een belangrijke fase omdat de effecten al zichtbaar zijn na het eerste gebruik. Distec heeft hen alle middelen gegeven om de informatie te delen en de klanten gerust te stellen over deze nieuwe technologie.

Het was belangrijk om het product in de winkel vast te kunnen nemen. Daarom produceerde Distec kwalitatieve displays om het product te tonen. Deze displays gaven ook informatie en er werden ook brochures als aanvullende informatie voor de klant voorzien.

Distec organiseerde een omvangrijke campagne op de sociale netwerken in combinatie met een grootschalige zichtbaarheidscampagne in samenwerking met de belangrijkste en meest invloedrijke blogsters van ons persagentschap. Dit zorgde voor bekendheid en voor de duurzaamheid van de inhoud.

Resultaten

  1. Newa heeft een plaats veroverd bij onze partners
  2. Newa is het enige toestel in zijn categorie met een professionele techniek, die op kleinere schaal werd gereproduceerd voor thuisgebruik
  3. Newa vervolgt zijn onderzoek om de behandeling van verouderingsverschijnselen te vernieuwen